Üle miljoni mängija sai eelmisel kuul PUBG mängust jalaga tagumikku

0

PlayerUnknown’s Battlegrounds on hetkel ülipopulaarne mäng, mis meelitab üha rohkem ja rohkem mängijaid ligi. Kus on aga palju mängijaid, seal leidub täna ka palju pettureid, seda eelkõige just arvuti peal.

Sellised mängijad rikuvad tihti teiste kasutajate mängu, kes omakorda vaatavad, et kas tõesti kuulun ma veel nende väheste hulka, kes ei petagi? Nii mõnigi neist otsustab mingil hetkel samuti minna pettuste teed, et natukenegi konkurentsis teistega püsida.

Samal ajal bannib petturite vastast teenust pakkuv BattlEye regulaarselt pettureid PUBG serveritest. Jaanuaris näiteks avastati ja banniti üle 1 miljoni kasutaja.

Kokku on arvuti peal PlayerUnknown’s Battlegrounds mängijaid üle 29 miljoni, ehk siis üle 3% kasutajatest said jaanuaris mängust jalaga tagumikku. Tipptunnil mängis jaanuaris korraga üle 3 miljoni mängija. Kahjuks selline bannimine aga on ainult ajutine lahendus, mis saripettureid ei peata.

Mängu looja, Brendan Greene on varasemates intervjuudes kinnitanud, et nad tegelevad hetkel uue automatiseeritus süsteemiga, mis peaks tulevikus veelgi täpsemini ja kiiremini pettureid tuvastama hakkama.

Dohyung Lee, lubab oma postituses Steamis, et esialgne versioon uuest süsteemist pannakse tööle juba järgmisel nädalal. Lisaks otsustati deaktiveerida “family sharing” funktsioon. Et kui varem lubas PUBG mitmel kasutajal kasutada mängust sama koopiat, siis nüüd otsustati see võimalus lukku panna. “Oleme otsustanud selle funktsiooni deaktiveerida, sest mitmed kasutajad on seda võimalust kuritarvitanud. Palume kasutajatel meid mõista, et me teeme seda selleks, et võidelda selle kasutuse kuritarvitamise vastu ja tahame tagada õiglasemat keskkonda,” kinnitas Lee.

Suure tõenäosusega ei likvideeri petmist PUBG’s ükski eelpool nimetatud tegevus. Arvuti peal lihtsalt on täna petturitega võitlemine üks lõputu võitlus.